• 041 444 331
  • Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.

Zakaj mobilnikom prijazno ni več dovolj?

Čas mobilnega prijaznega etiketa, ki kaže, da je vaš splet prilagojen za uporabo na mobilnih napravah, se izteka. Meja je bila premaknjena in že dolgo je treba poglobljeno razmisliti o uporabniški izkušnji mobilnih naprav - skratka, treba je sprejeti mobilno prvo miselnost.

Kaj je "mobile first"?

Misel "prvi mobilni" predvideva, da se bo vaše spletno mesto največ uporabljalo na majhnih napravah, pogosto s širino največ 320 slikovnih pik. Na primer, relativno velik iPhone 8 Plus ima ločljivost 1242 x 2208px, kljub temu pa t.i. logična ločljivost je le 414 x 736px, kar je tudi ločljivost, ki jo bo iPhone uporabil za stiskanje vašega spleta.
Čas mobilnega prijaznega etiketa, ki kaže, da je vaš splet prilagojen za uporabo na mobilnih napravah, se izteka. Meja je bila premaknjena in že dolgo je treba poglobljeno razmisliti o uporabniških izkušnjah mobilnih naprav - skratka, sprejeti moramo prvo miselnost za mobilne naprave.

Kaj je "mobile first"?

Misel "prvi mobilni" predvideva, da se bo vaše spletno mesto največ uporabljalo na majhnih napravah, pogosto s širino največ 320 slikovnih pik. Na primer, relativno velik iPhone 8 Plus ima ločljivost 1242 x 2208px, kljub temu pa t.i. logična ločljivost je le 414 x 736px, kar je tudi ločljivost, ki jo bo iPhone uporabil za stiskanje vašega spleta.
Logične ločljivosti nekaterih priljubljenih iPhonov - Vir http://iosres.com/

Kot vidite, 414px (ali manj) ni veliko prostora za delo, zato je treba pri oblikovanju spletnega mesta in ustvarjanju vsebine zagotoviti, da se enaka vsebina upodablja in uporablja preprosto pri tistih najnižjih ločljivostih - ravno pri tem uporabljala ga bo in gledala večina vaših uporabnikov (približno 60% brskalnikov mobilnih telefonov).
Nekaj ​​nasvetov za izboljšanje uporabniške izkušnje za mobilne naprave


1. Pospešite svoj splet - vsaka dodatna sekunda nalaganja vaše spletne strani drastično vpliva na t.i. odskok - zgodnji odhod obiskovalcev z vaše spletne strani. Na naslednji način:

  • 1-3 sekunde - 32% zgodnji odhod iz spleta
  • 1-5 sekund - možnost predčasnega odhoda se poveča za 90%
  • 1-6 sekund - možnost predčasnega odhoda se poveča za 106%
  • 1-10 sekund - možnost predčasnega odhoda se poveča za 123%

Obstaja veliko načinov za pospešitev delovanja spletnega mesta in so večinoma tehnične narave - če jih naštejemo le: predpomnjenje dinamično ustvarjenih strani, stiskanje GZIP, miksiranje in spajanje skript CSS in JS, stiskanje fotografij itd. Storitve, kot je Cloudflare.com, lahko še naprej pomagajo s svojimi CDN lastnostmi (predpomnjenje in pošiljanje redko spreminjajočih se statičnih virov, kot so datoteke CSS in JS).

2. Odpravite vse dvome o mobilni optimizaciji vašega spleta - da se prepričate, da je vaše spletno mesto 100% uporabno na mobilnih napravah, preverite vse - spletne obrazce, delite splet na družbenih omrežjih, če imate spletno trgovino - poskusite oddati naročilo, pustite pregled , preverite vse funkcije in njihovo delovanje na vaši mobilni napravi. Namen testa ni samo preveriti tehnično pravilnost, temveč tudi preveriti enostavnost uporabe - ali je vse, kar ste preverili, čim lažje narediti, ali obstajajo kakšni zapleti, ki bi obiskovalce lahko odvrnili.

3. Naj bodo informacije čim bolj dostopne - po Googlovih raziskavah bo 61% obiskovalcev spletno mesto zapustilo, če informacij, ki jih iščejo, takoj ne opazi.

Po raziskavi econsultancy.com raziskava GroundTruth pravi, da 39% obiskovalcev navaja mobilno napravo kot najpomembnejše orodje pri iskanju informacij, specifičnih za izdelek. Prav tako je 29% anketirancev povedalo, da je tudi mobilno sredstvo edino orodje, ki ga uporabljajo pri iskanju.

Z drugimi besedami, ni dovolj hitro in mobilno optimizirano spletno mesto. Vaše spletno mesto mora takoj navesti točno tiste informacije, ki jih iščejo. In kaj obiskovalci najpogosteje iščejo? V isti raziskavi so kot najpomembnejši navedeni naslednji podatki:

informacije o ceni,
bližina prodajnega mesta,
navodila za iskanje lokacije.

Toda raziskave tudi kažejo, da približno 55% podjetij nima jasne lokacije in telefonske številke na svojih spletnih mestih, še manj pa je imenikov na prodajno mesto ali informacij o cenah. Ali so te informacije poudarjene na vašem spletu? Če tega ne storite, obstaja velika možnost, da niste izkoristili velikega števila potencialnih strank, ki so že v fazi iskanja vašega izdelka ali storitve.

Jasno poudarjeni kontaktni podatki v glavi spletnega mesta escolar.de so ključni za obiskovalce

4.Ustvarite vsebino, ki je lahko berljiva - tukaj je hiter pregled besedilne vsebine in nekaj nasvetov za pisanje vsebine, ki jo je enostavno in hitro brati na mobilnih napravah:

Uporabite čim krajše odstavke (ne več kot pet stavkov).
Za jasen seznam dejstev uporabite krogle.
S podnapisi dobite tiste, ki besedilo samo skenirajo nazaj v branje celotne vsebine.
Vsakih 300–400 besed ločite s fotografijami.
Uporabite beli prostor (presledke) obilno - bralci se radi ločijo od branja, a tudi zaradi preglednosti ni treba ustvarjati množice informacij.
Uporabite berljivo pisavo - več informacij o https://material.io/guidelines/style/typography.html in https://developer.apple.com/fonts/ lahko preberete za več informacij.
Uporabite barvo kontrasta, ki je v primerjavi z ozadjem dovolj visoka. Npr. idealno (v smislu berljivosti) črno besedilo na belem ozadju.

Fotografija, posneta s spletnega mesta https://blogs.adobe.com/creativecloud/xd-essentials-typography-in-mobile-apps/ - levo, primer deljenje vezanih črk, desno, dober primer velikosti pisave in kontrast z ozadjem.

Levo, primer slabe uporabe prostora med naslovi, podnapisi in premalo prostora med stavki. Prav, dober primer razmika. Fotografija, posneta s https://blogs.adobe.com/creativecloud/xd-essentials-typography-in-mobile-apps/
Zaključek

Veliko lahko storite za večjo uporabnost spletnega mesta na mobilnih napravah, vendar so zgornji 4 koraki zagotovo dober